Publikujemy poniżej regulamin konkursu TECHNIKA WOJSKOWA F-16. ...
KONKURS TECHNIKA WOJSKOWA – „F-16” REGULAMIN
1. Cel: popularyzacja faktu wprowadzania nowego samolotu wielozadaniowego F-16 na uzbrojenie Sił Powietrznych. 2. Organizator: WKKiR SP3PML. 3. Termin: 08 –10 listopad 2006r. 4. Pasmo: 3,5 MHz; 145 MHz. 5. Emisje: CW; BPSK-31; SSB; FM ( tylko dla 145 MHz). 6. Wywołanie: CW: „TW F16”; SSB; FM: TECHNIKA WOJSKOWA – F16; BPSK-31: ”KONKURS TECHNIKA WOJSKOWA – F16”. 7. Grupy kontrolne: w paśmie 3,5MHz - RS(T) + skrót powiatu np. KN. W przypadku, kiedy stacja pracuje z „powiatu związanego z lotnictwem Sił Powietrznych” zamiast skrótu powiatu podaje literę L. Stacja organizatora w grupie kontrolnej podaje RS(T ) i imię operatora. W paśmie 145 MHz – RS, locator, imię operatora. 8. Powiaty związane z lotnictwem SP: BY; BM; KR; KM; AQ; MB; MZ; PO; PX; RA; RD; RK; SP; WN; WM; WZ; WR; WW; WC. 9. Punktacja: QSO na SSB – 1pkt.; QSO na CW, BPSK-31 – 2 pkt.; QSO na FM 1 km - 1 pkt. Stacja SN3P przyznaje dodatkowo 10 pkt. 10. Mnożniki: Za łączność ze stacją pracującą z „powiatu lotniczego”, podającą w raporcie literkę L punkty za QSO liczy się x 3. Każdego dnia współzawodnictwa można przeprowadzić kilka łączności ze stacją organizatora SN3P, pod warunkiem, że będzie to łączność z kolejnym operatorem, lub kolejną emisją dopuszczoną w danej kategorii współzawodnictwa. Pozostałe stacje biorące udział w konkursie mogą powtarzać łączności w danym dniu kolejnym rodzajem emisji dozwolonej w danej kategorii.
11. Wynik końcowy: Suma punktów za wszystkie przeprowadzone łączności.. 12. Klasyfikacje: Uczestnik współzawodnictwa może być sklasyfikowany w jednej z niżej wymienionych kategorii: Stacje indywidualne: Kategoria A – emisja SSB; Kategoria B – emisja SSB, CW; Kategoria C – emisja SSB , BPSK-31; Kategoria D – emisja FM. Stacje klubowe: Kategoria E –emisje SSB, CW. BPSK-31. Kategoria F – emisje FM 13. Dzienniki współzawodnictwa: Komisja dokona klasyfikacji na podstawie przesłanych zgłoszeń, nadesłanych, w terminie 30 dni od zakończenia współzawodnictwa. Dzienniki można przesyłać pocztą na adres: Zbigniew KŁOS, ul. Św. Antoniego 60, 61- 359 POZNAŃ, lub na adres e-mail’owy :wkkirsp3pml@wp.pl. 14. Nagrody: Dla zwycięzców poszczególnych kategorii przewidziane są puchary i dyplomy. 15. Każda stacja, która zdobyła 50 pkt. otrzyma dyplom „TW F-16” pod warunkiem załączenia do zgłoszenia znaczka Poczty Polskiej o wartości 2 x 2,00 zł. 16. Dyskwalifikacja: Podstawą do dyskwalifikacji może być: niesportowe zachowanie, przekroczenie ustaleń regulaminu, warunków zezwolenia, nieprzestrzeganie band planu, nieczytelny lub źle wypełniony dziennik, nadesłanie dziennika po terminie ( będzie wykorzystany do kontroli ), Łączności nie zalicza się w przypadku niezgodności w grupach kontrolnych i różnicy czasu powyżej 5 minut . 17. Organizatorzy przewiduję uroczyste podsumowanie KONKURSU „TECHNIKA WOJSKOWA – F16” na lotnisku KRZESINY, w który udział wezmą zwycięzcy i najaktywniejsi operatorzy stacji. 22-10-2006 |